Полтавський гурт Mountain Breeze презентував перший в світі tiktok-альбом. 9 пісень. 9 кліпів. 9 хвилин.
У 2020 році к-ть користувачів Tiktok перевищило 1,5 млрд. Челенджі, гумор, танці і музика переповнили інформаційний простір. На тлі цього у фронтмена гурту Mountain Breeze з’явилася ідея про створення альбому абсолютно нового формату.
«Ідея tiktok-альбому народилася під час весняного посиленого карантину. Було досить часу, щоб перезавантажитися і просто зануритися в творчість. Також, з’явилося більше часу, щоб заглянути в соц. мережі, зокрема, дізнатись, що набирає популярність в Tiktok. Я побачив, що, на жаль, Tiktok містить, крім музики і челенджів, дуже багато безглуздого контенту. Після цього і прийшла ідея створити альбом у форматі Tiktok, який покаже більшості користувачів, що контент може бути корисним і нести добро, а також відкриє новий формат в світі музики.»
Tiktok-альбом “9 минут” – це повноцінний музичний альбом, що включає 9 пісень і 9 відеокліпів, відзнятих у вертикальному форматі та об’єднаних однією історією. Тривалість кожної пісні й відео не перевищує однієї хвилини. Оскільки спочатку цей
альбом орієнтований саме на цю молоду соц.мережу, музиканти вирішили зробити спільну колаборацію з найпопулярнішим tiktok-хаусом в Україні – Ulove Home. Блогери з радістю підтримали проект, прийняли участь у зйомках кліпів і спільно з Mountain Breeze презентували альбом в стінах свого дому.
Альбом “9 минут” несе в собі не лише розважальну, але і соціальну місію. «Кліпи» на деякі пісні включають елементи жестової мови – таким чином, люди з вадами слуху також зможуть «почути» і насолодитися творчістю гурту.
«Мета нашого нового альбому поширювати позитив і надихати на добрі вчинки. У Tiktok дуже популярне використання жестів, які частенько не несуть за собою жодного сенсу, ми ж хочемо показати, що жести можна використовувати зі змістом і допомогти людям «почути» музику!”
У роботу над альбомом “9 минут” Mountain Breeze залучили єдиний в Україні шоу-балет людей з вадами слуху “Без слів”, які допомогли реалізувати ідею візуалізації музики в танці на мові жестів. Також, в зйомках кліпу прийняли участь київська танцювальна студія «Papa Dance», під керівництвом Андріса Капінша (екс. Todes) і резиденти tiktok-хаусу Ulove Home.
На зйомки кліпів гурт витратив понад 5 знімальних днів. За період зйомок фронтмену гурту, Олександру Біляку довелося вивчити мову жестів, навчитися співати навпаки, отримати понад сотню ляпасів і виплакати пару літрів сліз.
Вслід за презентацією, Mountain Breeze оголосять конкурс на кращу пісню з альбому. Музиканти пообіцяли, що пісні, які наберуть найбільшу кількість прослуховувань, будуть випущені окремими синглами.
Альбом вже можна прослухати на всіх стрімінгових платформах, а відеокліпи доступні до перегляду у всіх соціальних мережах гурту.
Нагадаємо, що це другий повноцінний альбом музикантів, його саунд-продюсерами виступили самі артисти.